Košík je prázdný. Pojďme to napravit!

Buďme v kontaktu

Facebook Twitter Youtube Pinterest


V práci doma - kancelářský nábytek

Odborníci na zařizování podle feng-šuej tvrdí, že místnost nebo místo, pracovna, kancelář  vymezené pro tvořivou práci nepatří do blízkosti hlavního vstupu, toalety a už vůbec ne do ložnice.  I ten, kdo nevěří na nepřízeň nesprávného toku energií, uzná praktické důvody, proč si takovým umístěním nekomplikovat život.
Elektrosmog v ložnici nepřispívá ke klidnému spánku a navíc její  atmosféra přirozeně utlumuje pracovní aktivitu. Soustředit se na práci tam, kde se nejvíce pohybují ostatní členové domácnosti, také není jednoduché. Jak  tedy zařídit domácí kancelář, pracovnu tím  správným kancelářským nábytkem?
Aldo připravilo pro letošní rok zajímavou nabídku kancelářského nábytku, ale nejen  to. V kategorii pracovna a kancelář najdete vše,  co ke třeba a teď několik tipů navíc.




Pokud dispozice bytu nedovolí najít pracovnímu stolu vhodné místo v obývacím pokoji, případně v kuchyni, potom pracovní kout oddělíme lehkou příčkou, paravánem, skládacími dveřmi či posuvnými dveřmi z matného skla. Ty samozřejmě můžeme použít i v obývacím pokoji, podobně jako oboustranně přístupnou knihovnu. Osoba v pracovním koutě bude sice duchem ve svém pracovním problému, ale fyzicky se i se svým pracovním vybavením stává součástí domácího interiéru.

To je důvod, proč by nábytek měl být nejen funkční, ale i vzhledný a v souladu s ostatním interiérem společenského prostoru. Na úplné sladění se specialistou stal home office. Vysloužil si přezdívku domácí pracoviště s vysokým utajením. Samostatná uzavíratelná nábytková sestava zakamuflovaná do komplexu skříní a dalšího zařízení se v případě nečekané návštěvy uzavře sama do sebe. Tak čeká na další pracovní příležitost. 

Existují domácnosti, které se díky rozměrné obytné ploše nebo důmyslnému dispozičnímu řešení dopracovaly k samostatné pracovně. Majitelé se nemusejí znepokojovat otázkou, jak ukrýt před návštěvou nebo zachránit před ostatními členy domácnosti svoje papíry, příručky a pracovní pomůcky. Stačí zavřít dveře pracovny – a je to!

Pro ty, kterým profesionální život vymezuje prostor moderní administrativní budovy a její architektonicky úsporný styl a mají potřebu uvolněnějšího pracovního zázemí ve svých domovech, připravili designéři výběr nábytku, jenž hýří barvami nebo se vyznačuje rustikálními či historizujícími prvky. Ty nemusejí mít nic společného s jinak moderně zařízeným interiérem jejich domova.



Do úvahy pro zařízení domácí kanceláře je třeba vzít:
                                                
• druh práce
• osobní pracovní styl
• vybraný pracovní prostor
• pracovní pomůcky
• ostatní nábytkové zařízení
• osvětlení
• umístění elektrických a telefonních zásuvek        


Nejběžnější rozměry kancelářského nábytku:

• stůl 80 × 135 cm
• manipulační prostor 90 × 60 cm
• polička 135 × 25 cm
• kontejner 40 × 60 cm  

Jedny z běžných a velmi podstatných zásad, které málokdo zná, ale měly by ovlivňovat  výběr kancelářského nábytku.
Zdroj článku : www.seznam.cz